Haloween tocht

haloween1   haloween2022

Hallo Jongens en Meisjes

Na het grote succes van het afgelopen jaar hebben we besloten om ook dit jaar een Halloweentocht te gaan organiseren en wel op
Zaterdag 29 oktober start om 17:30 uur bij de Notenbalk.

Samen met de Scouting zullen wij de tocht en activiteiten na afloop gaan verzorgen. Zoals reeds eerder aangekondigd zal de tocht korter zijn dan afgelopen jaar.

Heb je zin om deze tocht te gaan lopen geef je dan snel op via de link hieronder. Per deelnemend kind vragen wij een bijdrage van € 2,50.
Je ontvangt na inschrijving een link waarmee je betaalt.

Inschrijven kan tot uiterlijk woensdag 12 oktober denk eraan vol=vol.

Na afloop van de tocht zal er bij het scoutinggebouw een Halloweendisco en kampvuur plaatsvinden. Ook zal er tegen een kleine vergoeding gezorgd
worden voor een warme versnapering.

De tocht is bestemd voor kinderen vanaf de leeftijd 4 jaar tot de leeftijd dat je het zelf nog leuk vindt. Kinderen onder de 4 jaar zijn vanaf 17.30 uur van
harte welkom bij het scouting gebouw.
Ps: Wij zijn niet verantwoordelijk voor alleen lopende kinderen. Het is raadzaam om de kinderen t/m 11 jaar onder begeleiding te laten lopen.

Veel griezel groetjes en hopelijk tot zaterdag 29 oktober

Inschrijven kan via deze link: INSCHRIJVEN HALLOWEEN