Lid worden?
Lid worden doe je gewoon door allereerst een kijkje te gaan nemen bij de voor jou geldende speltak. Na 1 of 2 keer “proef gedraaid” te hebben
geef je door aan de speltak teamleid(st)er dat je lid wil worden. Om defintief lid te worden moet je dan ZELF via de onderstaande link inschrijven.
Zodra je (door onze penningmeester) ingeschreven bent (bij Scouting Nederland) ontvang je tevens 4x per jaar het speciale ledenblad van
Scouting Nederland in je eigen brievenbus. Voor meer informatie over de contributie verwijzen we naar de rubriek <Over ons>.
Wil je stoppen met Scouting geef dat dan ook door via onderstaande link.

(nieuw) Lid worden
Weer een nieuw lid –> WELKOM.
Geef via dit digitaal formulier je gegevens door en onze penningmeester zal je als nieuw lid inschrijven.Tevens ontvangt de teamleider van de speltak waarbij je lid wordt een afschrift. Let op! Schrijf je pas in nadat je dit besproken hebt met de teamleider van de speltak.

SmileyYes

Klik hier om het formulier te openen.

Op de wachtlijst
Je bent nog te jong, of er is op dit moment geen plek bij de speltak waar je wil inschrijven: ga naar een bijeenkomst van de speltak waarvoor je wil inschrijven en geef je naam door aan de  teamleider. Hij zal dan je gegevens in onze wachtlijst plaatsen. Zodra er plek is zal de teamleider contact met je opnemen.
             SmileyWacht

(er is geen digitaal formulier hiervoor)

Einde lidmaatschap
Jammer als je stopt met scouting. Via dit digitaal formulier kun je je lidmaatschap opzeggen. Onze penningmeester zal dan de contributie-inning stopzetten en de teamleider van de speltak waar bij je stond ingeschreven zal een afschrift ontvangen van je opzegging lidmaatschap.

SmileyStop

Klik hier om het formulier te openen.