Afscheid van de Witte Reus

Na net geen 30 jaar trouwe dienst (nou ja er waren in de loop der jaren behoorlijk wat "sleutelmomentjes") heeft onze vereniging onlangs besloten om afscheid te nemen van onze Promotion Truck Scouting alias "de Witte Reus". Ondanks alle emotionele bezwaren van staf- en jeugdleden heeft ons bestuur toch om risicotechnische redenen besloten om afscheid te nemen.
Op 21 januari 2023 was het dan zover. De nieuwe eigenaar is met ambulance aanhanger aanwezig om de Witte Reus naar zijn nieuwe toekomst te brengen.

Zwaai zwaai, bye bye, dank voor het vele (sjouw)plezier dat we van je hadden.

Overigens de website van PTS houden we als herinnering aan deze mooie tijden in de lucht.
Voor foto's van onze Scouting Truck door de jaren heen verwijzen we je naar de Nieuws artikelen op deze site.