RaboClubSupport 2021: stem op ons

Heb JIJ een RABObank rekening?  Steun ons en breng je stem uit!

Waarom?
Rabobank biedt clubs en verenigingen financiƫle steun aan om sterker de toekomst in te gaan. Natuurlijk heeft onze Scouting ook plannen waarbij financiƫle steun meer dan welkom is.

Ons doel
Tokkelen en klimmen is een activiteit die voor alle leeftijden leuk en uitdagend is. Met de juiste begeleiding kunnen kinderen al vanaf Beverleeftijd veilig en verantwoord van een tokkelbaan af of gezekerd klimmen. Daarvoor hechten wij er als vereniging veel waarde aan dat een deel van onze stafleden gekwalificeerd is in de opbouw, afbraak, onderhoud en begeleiding van jeugdleden op tokkelbanen en klimwanden. Noodzakelijk voor de veiligheid van onze jeugdleden, uitdagend voor onze stafleden.

Vind jij dat ook? Aarzel dan niet en klik op onderstaande link om je stem uit te brengen OP ONS DOEL.