RaboClubSupport: stem op ons

Heb JIJ een RABObank rekening? Steun ons en breng je stem uit! Waarom?
Rabobank biedt clubs en verenigingen financiële steun aan om sterker de toekomst in te gaan. Natuurlijk heeft onze Scouting ook plannen waarbij financiële steun meer dan welkom is.
Ons doel (waarvoor we steun gevraagd hebben) is:
drijvende kracht in onze vereniging zijn onze stafteams. Deze zijn de laatste jaren flink verjongd en bestaan uit een gezonde mix van jongeren en iets ouder.
Onze stafteams zijn de basis van ons succes. Wie leuke programma’s maakt heeft de aandacht van de jeugdleden. Wij vinden het dan ook belangrijk om onze stafteams te faciliteren in activiteiten waarin communicatie, teamrollen, samenwerking en onderling vertrouwen centraal staan.
Een escaperoom evenement met externe begeleiding staat hoog op het verlanglijstje van onze stafteams.

Vind jij dat ook? Aarzel dan niet en klik op onderstaande link om je stem uit te brengen OP ONS DOEL.

Stem uitbrengen RABOCLUBSUPPORT