St Maarten komt naar je toe

Door de Corona pandemie is het niet mogelijk om dit jaar een St Maarten optocht door ons dorp te organiseren.
Daarom komen wij naar JULLIE toe!

Knutsel thuis een biet of een lampion met een lichtje in elkaar. Zet deze creatie op WOENSDAG 11 NOVEMBER vanaf 19.00 uur bij je eigen voordeur of raam.

Onze RoverScouts komen tussen 19.00 en 20.00 uur dan langs en maken een foto. Aan de hand van de foto's bepaalt de jury wie er dit jaar met de prijzen vandoor gaat. Een beetje extra versieringen aan je huis kan natuurlijk geen kwaad :-).

Om deel te nemen moet je wel via onze site inschrijven. Anders weten we niet waar we de foto moeten komen maken.

Klik hier om in te schrijven.
Vergeet niet om bij extra informatie je adres in te vullen. Je kan ook een email sturen naar:Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Extra voor bij het inschrijven:
Bevers: 0 t/m 6 jaar
Welpen: 7 t/m 10 jaar
Scouts: 11 t/m 15 jaar
Explorers: alles wat ouder is

Veel plezier met knutselen!