St Maarten prijswinnaars

Afgelopen woensdag op 11 november was het weer tijd voor het jaarlijkse Sint Maarten! Helaas moesten wij dit anders vieren dan anders i.v.m. de corona maatregelen. Om Sint Maarten toch door te laten gaan hebben wij onder leiding van onze Roverscouts een alternatief bedacht.

Dit jaar mochten de kinderen hun huis versieren met eigen creaties tot betrekking van Sint Maarten. De Roverscouts zijn op woensdag avond, op gepaste afstand, langs de huizen gereden en hebben de creaties mogen beoordelen. De mooiste bieten, lampionnen en huizen konden een prijsje winnen. SPAR Zijlstra zorgde ervoor dat elke deelnemer een beloning in de vorm van een zak snoep kreeg.

Het was moeilijk om te kiezen wie er in de prijzen zou vallen omdat iedereen keihard hun best heeft gedaan. Complimenten hiervoor!

Dit zijn de kinderen die in de prijzen zijn gevallen:

Biet:
1) Floris Houben
2) Sofie en Juul Frenken
3) Ziva Nelissen

Lampion:
1) Noah en Ezra Cranssen
2) Roa, Fynn en Vayro Theunissen
3) Ivy en Fem Tilli

Huis:
1) Nathan en Lucas Willems
2) Dewi Hanssen
3) Mika Cortenraad

Alle winnaars van harte gefeliciteerd!

Wij als scouting hebben deze Sint Maarten als een succes ervaren
en hopen dat er volgend jaar weer zo een grote opkomst is!

Om alle foto's te bekijken: KLIK HIER