Op naar Carnaval: Ulesjtraote Got Talent

Nu de feestdagen weer voorbij zijn is het tijd om ons klaar te gaan maken voor CARNAVAL!

Ben jij moe gegeten en gezeten? Kom dan NU in actie! Verzin een dansje, of een liedje, maak je eigen buut of verzin iets origineels en schrijf je in voor Ulesjtraote Got Talent 2024.
Je mag alleen meedoen of gezellig met vriendjes en/of vriendinnetjes, broertjes en/of zusjes of kinderen uit je groepje.

Inschrijven kan via onze website: Klik hier om naar inschrijvingen te gaan.

Mocht jezelf niet bij Scouting zitten, kies dan een willekeurige speltak.

Bij extra informatie vermeld je wie er allemaal gaan optreden, wat jullie gaan doen(zingen, dansen, kantklossen etc etc) en wat jullie leeftijd is. Vergeet niet het vinkje bij Akkoord aan te vinken.

In de week voor het optreden nemen we contact op met je waarin je te horen krijgt rond welk tijdstip je optreden gepland staat. We houden bij het maken van de planning zoveel mogelijk rekening met de leeftijd. Mocht je na 22 januari alsnog willen optreden, dan kan dat bij ons altijd, maar zul je achteraan moeten sluiten.

Aon de geng!
Ulesjtroate Got Talent !