Welpen (voorzichtig) van start

Beste WELPEN Ouders en jeugdleden,

we hebben goed nieuws.
Na lange tijd en overleg mogen onze Welpen weer opstarten en wel vanaf komende vrijdag 16 mei.

Natuurlijk zijn de opkomsten wel aan de nodige regels gebonden. Sowieso houden we ons aan de regels van het RIVM en hebben we er zelf een paar aan toegevoegd. De welpen mogen onderling contact hebben maar de staf dient de afstand in acht te nemen. Als er iets zou gebeuren tijdens de opkomst beschikken wij over de juiste beschermingsmiddelen. Het gebouw is gesloten en alleen voor noodgevallen toegankelijk. De opkomsten zijn buiten op eigen terrein. Binnen is niet toegestaan. Als het echt slecht weer is of regent is er geen opkomst.
Dit communiceren wij via de app.

Welpen worden bij de poort binnen gelaten en ook weer opgehaald. Ouders blijven buiten de poort en dienen bij ophaling zelf de onderlinge afstand (1,5m) in acht te nemen. Welpen dienen voor ze komen thuis nog even naar de toilet te gaan. Toilet in gebouw is alleen voor noodgevallen toegankelijk.

Evenals drinken dienen ze van thuis mee te nemen.

Belangrijk is ook dat de Welpen van te voren inschrijven via de site zodat we weten hoeveel welpen komen en er voldoende staf aanwezig is. Inschrijven kan tot donderdag 18 uur
Inschrijving gaat dan na de opkomst weer open tot donderdag.

Inschrijven kan via deze link.

Als er nog vragen zijn stuur dan een persoonlijk bericht naar een van de stafleden Welpen..

Met vriendelijke groet,
De Welpenstaf en Bestuur